Morgonprommis

Godmorgon på er!

Ska precis kika ut på en 6 km's powerwalk vilket brukar ta mig ca 50 minuter. Den här rundan brukade jag springa 4 gånger i veckan förut när jag tränade själv innan sommaren (efter jag hade slutat på SATS där jag tränade i två år). Fick en fråga igår hur jag kan hålla mig i form och om jag fortfarande inte tränar!? Jag skäms över att behöva erkänna att jag inte tränat på mer än ett halvår eftersom jag egentligen är en träningstjej som under hela livet varit extremt aktiv och alltid gått på ett par sporter eller tränat på gym och löptränat utomhus. Att jag partade extremt mycket i somras och var utomlands var en godtagbar anledning och att jag sedan fick lunginflammation var också en accepterad anledning till varför jag inte kunde/fick/ville träna men nu har jag ingen anledning kvar längre... Gör av med min extrema överskottsenergi genom att gå ut och dansa några dagar i veckan, det är därför det är jag som stannar kvar till sist på klubben för jag har för mycket energi att göra av med haha. Formen vet jag inte hur jag håller, antagligen äter man inte lika stora portioner om man inte tränar eftersom man inte blir lika hungrig så det kanske är det. Dessutom lever jag i grunden ett väldigt aktivit liv och hittar på och gör saker hela tiden. Slappar aldrig framför tven osv. Äh, nu ska jag gå en prommis, det är ju iallafall lite träning. I Thailand blir det två powerwalks á 1 timme på stranden om dagen + sjukt mycket styrkeövningar för magen så jag får tillbaka lite rutor ;)


Visst håller jag formen helt ok trots att jag inte tränar,
men de där rutorna har jag tyvärr inte riktigt kvar...


Kommentarer
Postat av: tess

ja du håller formen jäkligt bra för att inte träna! :o :)

2011-12-07 @ 08:24:29
URL: http://tesssjoberg.blogg.se/
Postat av: Ida

Åh dem där byggnaderna känner jag igen, dom låg precis brevid hotellet jag bodde på;)

2011-12-10 @ 14:57:48
URL: http://mysquare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
alt="" />